Igualdad educativa y diferencia cultural Giroux, Henry A. ; Flecha, Ramón
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Esplugues de Llobregat El Roure 1992Descripción: 196 pTema(s): Resumen: Des d'una doble perspectiva, europea i nord-americana, Henry A. Giroux i Ramon Flecha analitzen els orígens i conseqüències educatives del final dels models únics de coneixement i d'evolució social, del multiculturalisme i del pensament postmodern. L'ambigüitat d'aquests fenòmens els pot convertir tant en una justificació ideològica del nou pensament conservador, com en un repte per fer de la pedagogia social una pràctica renovada basada en la comunicació emancipadora i un camí de majors llibertats personals i col·lectives, cosa que possibilitarà tant el respecte a la diversitat cultural com la igualtat educativa.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Igu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150737 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Des d'una doble perspectiva, europea i nord-americana, Henry A. Giroux i Ramon Flecha analitzen els orígens i conseqüències educatives del final dels models únics de coneixement i d'evolució social, del multiculturalisme i del pensament postmodern. L'ambigüitat d'aquests fenòmens els pot convertir tant en una justificació ideològica del nou pensament conservador, com en un repte per fer de la pedagogia social una pràctica renovada basada en la comunicació emancipadora i un camí de majors llibertats personals i col·lectives, cosa que possibilitarà tant el respecte a la diversitat cultural com la igualtat educativa.
No hay comentarios en este titulo.