Identitat : pertinença i primacia a l'escola la formació d'ensenyants en el camp de les relacions interculturals Sanromán, Teresa (coord.) ; Cassaco, Sílvia ; Soto, Pepi ; Tovías, Susana
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2001Descripción: 366 pTema(s): Resumen: Recull dels materials del Programa de Formació de Formadors en Relacions Interculturals i Risc de Marginació Social que es va portar a terme per la Direcció General d'Ordenació Educativa i la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest llibre ofereix eines conceptuals, materials de formació i experiències acompanyades de reflexió crítica estructurat en tres parts: la primera part tracta les raons per a un programa com aquest, el punt de partida i el desenvolupament ; la segona part mostra l'aplicació en diferents models de nuclis urbans i suburbans i la seva avaluació ; per últim, analitza els objectius, la metodologia de formació i els continguts de la formació.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Ide (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150735 |
Recull dels materials del Programa de Formació de Formadors en Relacions Interculturals i Risc de Marginació Social que es va portar a terme per la Direcció General d'Ordenació Educativa i la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest llibre ofereix eines conceptuals, materials de formació i experiències acompanyades de reflexió crítica estructurat en tres parts: la primera part tracta les raons per a un programa com aquest, el punt de partida i el desenvolupament ; la segona part mostra l'aplicació en diferents models de nuclis urbans i suburbans i la seva avaluació ; per últim, analitza els objectius, la metodologia de formació i els continguts de la formació.
No hay comentarios en este titulo.