Identificació de les competències bàsiques en l'ensenyament obligatori
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 2000Descripción: 156 pISBN:- 84-393-5188-7
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Ide (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150732 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Informe d'avaluació elaborat pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, del Departament d'Ensenyament, a partir d'una recerca coordinada per aquest mateix Consell, que ha comptat amb el suport de la Fondation des Régions Européennes pour la Recherche en Éducation et en Formation (FREREF). A grans trets, l'estudi consisteix a recollir els continguts establerts en el currículum seguit per l'alumnat durant el seu ensenyament obligatori, per distribuir-los entre cinc grans àmbits -matemàtic, social, lingüístic, tecnocientífic i laboral- i entre trenta-quatre subàmbits. Després es concreta aquesta distribució i es millora la definició dels continguts, formulats ja com a competències, a partir d'entrevistes realitzades a diversos representants socials.
No hay comentarios en este titulo.