Imagen de Google Jackets

Governing education for community regeneration Allen, Liz ; Martin, Jane

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: London New Local Government Network 2002Descripción: 36 pTema(s): Resumen: Les escoles actuen al centre de les comunitats locals i tenen potencial suficient per tenir un paper central en la regeneració veïnal. A escala local, les administracions haurien de considerar la necessitat de situar estratègies educatives en un marc més ampli de serveis a la comunitat, creant sinergies amb els processos de regeneració, per exemple a través de relacions formals amb les escoles i l'administració educativa. Aquest informe fa una sèrie de recomenacions sobre com el govern central i local hauria de donar suport als òrgans de direcció de les escoles per aconseguir la millora com a part de la regeneració comunitària, reconeixent la necessitat de que els ciutadans comparteixin la responsabilitat de les decisions dins d'una democràcia d'aprenentatge. L'estudi s'emmarca dins de les activitats del 'Local Education Authority (LEA)' del Regne Unit.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 06 Gov (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M20150711

Les escoles actuen al centre de les comunitats locals i tenen potencial suficient per tenir un paper central en la regeneració veïnal. A escala local, les administracions haurien de considerar la necessitat de situar estratègies educatives en un marc més ampli de serveis a la comunitat, creant sinergies amb els processos de regeneració, per exemple a través de relacions formals amb les escoles i l'administració educativa. Aquest informe fa una sèrie de recomenacions sobre com el govern central i local hauria de donar suport als òrgans de direcció de les escoles per aconseguir la millora com a part de la regeneració comunitària, reconeixent la necessitat de que els ciutadans comparteixin la responsabilitat de les decisions dins d'una democràcia d'aprenentatge. L'estudi s'emmarca dins de les activitats del 'Local Education Authority (LEA)' del Regne Unit.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha