Futuros objetivos precisos de los sistemas de educación y formación Consejo Educación
Tipo de material: TextoSeries COM ; 5980/01Detalles de publicación: Bruselas Consejo de la Unión Europea 2001Descripción: p. 17Tema(s): Resumen: Informe del Consell 'Educació' al Consell Europeu en la sessió d'Estocolm el 23 i 24 de març de 2001. Es determinen les prioritats comunes per al futur i la forma en que els sistemes d'educació i formació han d'ajudar a aconseguir l'objectiu que la Unió va fixar a Lisboa i considerant que el foment dels valors humanístics compartits per les societats europees és un dels principals papers de l'educació. Els reptes que planteja són: millorar la qualitat i la eficàcia dels sistemes educatius, facilitar l'accés a tothom i obrir els sistemes d'educació i formació a un món més ampli.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Fut (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150691 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Informe del Consell 'Educació' al Consell Europeu en la sessió d'Estocolm el 23 i 24 de març de 2001. Es determinen les prioritats comunes per al futur i la forma en que els sistemes d'educació i formació han d'ajudar a aconseguir l'objectiu que la Unió va fixar a Lisboa i considerant que el foment dels valors humanístics compartits per les societats europees és un dels principals papers de l'educació. Els reptes que planteja són: millorar la qualitat i la eficàcia dels sistemes educatius, facilitar l'accés a tothom i obrir els sistemes d'educació i formació a un món més ampli.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.