La Función tutorial Fernández Torres, Paloma
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Castalia 1991Descripción: 159 pTema(s): Resumen: Tracta la funció que el tutor ha de realitzar amb els alumnes: orientar-ne el desenvolupament i l'aprenentatge global, atenent a les dificultats del procés educatiu. Per dur a terme aquesta funció, hi ha un requisit indispensable: conèixer bé tots els alumnes que estan a la seva tutoria. L'orientació constitueix una part obligada de la tasca docent, si sentén l'ensenyament com un component de l'educació; la funció tutorial, incardinada en l'orientació, té un camp propi: realitzar el procés d'orientació educativa, emmarcat per la relació directa amb l'alumne.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 24 Fun (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150687 |
Tracta la funció que el tutor ha de realitzar amb els alumnes: orientar-ne el desenvolupament i l'aprenentatge global, atenent a les dificultats del procés educatiu. Per dur a terme aquesta funció, hi ha un requisit indispensable: conèixer bé tots els alumnes que estan a la seva tutoria. L'orientació constitueix una part obligada de la tasca docent, si sentén l'ensenyament com un component de l'educació; la funció tutorial, incardinada en l'orientació, té un camp propi: realitzar el procés d'orientació educativa, emmarcat per la relació directa amb l'alumne.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.