Filosofía de la educación Altarejos Masota, Francisco
Tipo de material: TextoSeries Colección filosófica ; 154Detalles de publicación: Pamplona Eunsa 2000Descripción: 250 pISBN:- 84-313-1757-4
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Fil (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1988 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El coneixement de l'acció humana des de la perspectiva formal de la finalitat és el caràcter distintiu de filosofia pràctica, que no busca primordialment respondre a les preguntes sobre el com o el perquè d'alguna cosa; sinó -i és el que importa radicalment a l'acció- sobre el perquè del que es fa. I quan es tracta de l'educació, és decisiu saber perquè es fa el que es fa. (Autor/MG)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.