Imagen de Google Jackets

Filosofía de la educación Altarejos Masota, Francisco

Tipo de material: TextoTextoSeries Colección filosófica ; 154Detalles de publicación: Pamplona Eunsa 2000Descripción: 250 pISBN:
  • 84-313-1757-4
Tema(s): Resumen: El coneixement de l'acció humana des de la perspectiva formal de la finalitat és el caràcter distintiu de filosofia pràctica, que no busca primordialment respondre a les preguntes sobre el com o el perquè d'alguna cosa; sinó -i és el que importa radicalment a l'acció- sobre el perquè del que es fa. I quan es tracta de l'educació, és decisiu saber perquè es fa el que es fa. (Autor/MG)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Fil (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M1988

El coneixement de l'acció humana des de la perspectiva formal de la finalitat és el caràcter distintiu de filosofia pràctica, que no busca primordialment respondre a les preguntes sobre el com o el perquè d'alguna cosa; sinó -i és el que importa radicalment a l'acció- sobre el perquè del que es fa. I quan es tracta de l'educació, és decisiu saber perquè es fa el que es fa. (Autor/MG)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha