Familia y escuela una aproximación conjunta y sistémica a los problemas infantiles Dowling, Emilia (comp.) ; Osborne, Elsie (comp.)
Tipo de material: TextoSeries Temas de educación ; 40Detalles de publicación: Barcelona Paidós 1996Descripción: 223 pISBN:- 84-4930-293-5
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Fam (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1964 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Com es pot millorar la comunicació entre pares, professors i nens?. Quina és la millor forma d'intervenir quan sorgeixen problemes educatius?. Aquestes són algunes de les qüestions a les que intenta respondre aquest llibre. La visió interaccional dels problemes que presenten els nens en els dos contextos de la família i l'escola s'ha desenvolupat separant l'àmbit clíni i educacional. L'objectiu del llibre és reunir les diferents branques de desenvolupament de la teoria sistèmica i la seva aplicació a les famílies i les escoles. La família i l'escola són els dos sistemes que més influeixen en el desenvolupament de l'individu.
No hay comentarios en este titulo.