Experiències d'educació en els valors amb adolescents
Tipo de material: TextoSeries Debats de l'aula Provença ; 22Detalles de publicación: Barcelona Fundació Jaume Bofill 1994Descripción: 58 pTema(s): Resumen: El debat de l'aula Provença intenta abordar el et tema de les experiències de l'educació en els valors amb adolescents. Es concentra concretament en tres conceptes: valors, adolescents i experiències. Continguts: tres termes relacionats entre si, relació educativa i valors; oposicions juvenils i contradiccions adultes; valors vitalistes; reforma educativa, transversalitat i valors; l'actor de l'educació, el currículum ocult i les classes socials; filosofia, ètica i educació; la pràctica escolar amb to d'optimisme; qüestió de clima, referents i identitats.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Exp (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150676 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El debat de l'aula Provença intenta abordar el et tema de les experiències de l'educació en els valors amb adolescents. Es concentra concretament en tres conceptes: valors, adolescents i experiències. Continguts: tres termes relacionats entre si, relació educativa i valors; oposicions juvenils i contradiccions adultes; valors vitalistes; reforma educativa, transversalitat i valors; l'actor de l'educació, el currículum ocult i les classes socials; filosofia, ètica i educació; la pràctica escolar amb to d'optimisme; qüestió de clima, referents i identitats.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.