Imagen de Google Jackets

Evaluación formativa para el docente Chadwick, Clifton B. ; Rivera, Nelson

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Paidós educador ; 99Detalles de publicación: Barcelona Paidós 1997Descripción: 183 pISBN:
  • 84-7509-661-1
Tema(s): Resumen: El llibre ha estat preparat per al personal docent de tots els nivells i àrees. Malgrat que la majoria dels exemples fan referència als mestres de les escoles primàries i secundàries, els conceptes bàsics són aplicables a qualsevol forma d'educació. Els professors universitaris, els de dedicació vocacional i professional, els administradors educacionals, etc., poden aplicar el concepte de l'avaluació formativa i de l'aprenentatge igual que els altres. Ha d'aplicar-se l'avaluació formativa a fi que els alumnes puguin ser responsables del seu propi aprenentatge i puguin participar directament en la seva educació, que d'aquesta forma els resultarà més satisfactòria. Tanmateix, encara més important que això, és que estan adquirint més quantitat d'aprenentatges de millor qualitat, d'aquesta forma estaran més preparats per a la vida futura.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 05 Eva (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M20150669

El llibre ha estat preparat per al personal docent de tots els nivells i àrees. Malgrat que la majoria dels exemples fan referència als mestres de les escoles primàries i secundàries, els conceptes bàsics són aplicables a qualsevol forma d'educació. Els professors universitaris, els de dedicació vocacional i professional, els administradors educacionals, etc., poden aplicar el concepte de l'avaluació formativa i de l'aprenentatge igual que els altres. Ha d'aplicar-se l'avaluació formativa a fi que els alumnes puguin ser responsables del seu propi aprenentatge i puguin participar directament en la seva educació, que d'aquesta forma els resultarà més satisfactòria. Tanmateix, encara més important que això, és que estan adquirint més quantitat d'aprenentatges de millor qualitat, d'aquesta forma estaran més preparats per a la vida futura.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha