La Evaluación educativa, su práctica y otras metáforas Mateo Andrés, Joan
Tipo de material: TextoSeries Cuadernos de educación ; 33Detalles de publicación: Barcelona Universitat de Barcelona. ICE@@Horsori 2000Descripción: 270 pISBN:- 84-85840-86-0
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Eva (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150667 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'avaluació es troba a la base de tots els plantejaments moderns de la gestió de la qualitat educativa, orientació que li dota d'una dimensió social i política de gran rellevància, al temps que li transfereix una enorme responsabilitat i també un important grau de vulnerabilitat i desig de manipulació. Aquest treball, que es distribueix en set apartats, el primer dedicat a establir els elements bàsics de l'avaluació educativa i els sis restants a recórrer els seus àmbits aplicats més importants: l'avaluació dels aprenentatges dels alumnes, de l'acció docent del professor, del currículum, dels centres educatius, de l'ensenyament superior i dels sistemes educatius.
No hay comentarios en este titulo.