Imagen de Google Jackets

Evaluación del rendimiento, evaluación del aprendizaje Fernández Sierra, Juan (coord.)

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Sociedad, cultura y educación ; 5Detalles de publicación: Madrid Akal 2002Descripción: 274 pISBN:
  • 84-460-1978-7
Tema(s): Resumen: El llibre tracta de descobrir si és correcte deduir, a partir de l'avaluació dels rendiments de l'alumnat, la qualitat, quantitat i naturalesa dels tipus d'aprenentatge que adquireix el jovent en el sistema educatiu. L'obra forma part de la col·lecció Societat, Cultura i Educació que pretén ser l'expressió escrita d'una acurada selecció dels cursos de la Universitat Internacional d'Andalusia. Els cursos tracten de temes rellevants i de gran actualitat, relacionats amb el desenvolupament social, científic i cultural de la societat contemporània.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 05 Eva (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M20150666

El llibre tracta de descobrir si és correcte deduir, a partir de l'avaluació dels rendiments de l'alumnat, la qualitat, quantitat i naturalesa dels tipus d'aprenentatge que adquireix el jovent en el sistema educatiu. L'obra forma part de la col·lecció Societat, Cultura i Educació que pretén ser l'expressió escrita d'una acurada selecció dels cursos de la Universitat Internacional d'Andalusia. Els cursos tracten de temes rellevants i de gran actualitat, relacionats amb el desenvolupament social, científic i cultural de la societat contemporània.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha