Evaluación de la formación Cabrera, Flor A.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Síntesis 2000Descripción: 236 pTema(s): Resumen: L'avaluació és un dels nous espais de reflexió , preocupació i interès de la formació dins de les organitzacions. Ja no n'hi ha prou justificant l'avaluació amb un qüestionari a final de curs, sinó que cal considerar més l'avaluació com un instrument de gestió i d'aprenentatge. S'ha pensat l'obra per a professors i estudiants que han d'avaluar la formació. Es planteja l'evolució del concepte d'avaluació des de les diferents perspectives amb que s'havia enfocat fins ara, els processos d'avaluació, l'avaluació del disseny de la formació, l'avaluació del seguiment de la formació, l'avaluació dels resultats, i finalment les tècniques d'avaluació (proves, qüestionaris, grups de discussió, etc.).Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Eva (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150665 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'avaluació és un dels nous espais de reflexió , preocupació i interès de la formació dins de les organitzacions. Ja no n'hi ha prou justificant l'avaluació amb un qüestionari a final de curs, sinó que cal considerar més l'avaluació com un instrument de gestió i d'aprenentatge. S'ha pensat l'obra per a professors i estudiants que han d'avaluar la formació. Es planteja l'evolució del concepte d'avaluació des de les diferents perspectives amb que s'havia enfocat fins ara, els processos d'avaluació, l'avaluació del disseny de la formació, l'avaluació del seguiment de la formació, l'avaluació dels resultats, i finalment les tècniques d'avaluació (proves, qüestionaris, grups de discussió, etc.).
No hay comentarios en este titulo.