Estrategias organizativas de aula propuestas para atender la diversidad Agelet, Joan
Tipo de material: TextoSeries Claves para la innovación educativa ; 8Detalles de publicación: Barcelona@@Caracas Graó@@Laboratorio educativo 2001Descripción: 207 pISBN:- 84-7827-253-4
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Est (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1831 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La manera d'agrupar i distribuir l'alumnat a l'aula o en el cicle, la forma de presentar els continguts, el plantejament de les activitats, els criteris per a escollir els materials curriculars, entre d'altres, conformen l'organització i la metodologia del professorat que, a la vegada, respon a la seva concepció de l'ensenyament i l'aprenentatge. Si es pensa que els alumnes pel fet de tenir la mateixa edat cronològica, tenen el mateix nivell de coneixements, han de compartir els mateixos interessos i expectatives i posseir les mateixes capacitats, s'organitza l'aula i s'utilitza una metodologia que es correspon amb aquesta concepció. Si, pel contrari, es pensa que l'alumnat no és homogeni, que té interessos diferents, estils d'aprenentatge diferents, s'opta per un plantejament metodològic i organitzat.
No hay comentarios en este titulo.