Escuelas sin fracasos prevención del fracaso escolar desde la pedagogía interactiva Molina García, Santiago
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca de educaciónDetalles de publicación: Archidona Aljibe 1997Descripción: 137 pISBN:- 84-87767-68-0
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Esc (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1780 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'objectiu d'aquest treball és oferir als lectors un resum esquemàtic del plantejament de l'autor sobre el model pedagògic que podria prevenir les Dificultats de l'Aprenentatge Escolar, intentant alhora presentar algunes pautes operatives per a una millor comprensió dels alumnes que pateixen aquestes dificultats per intentar ajudar-los de la millor manera possible. A l'annex s'ofereix un viu exemple (malauradament, l'únic existent al país) del que pot donar de si aquesta Pedagogia Interactiva que defensa l'autor. Aquest annex pot incitar al professorat, especialment a tots els joves mestres a l'atur, a conèixer millor l'experiència d'integració de 'El Pelouro' i posteriorment a intentar projectar-la en altres contextos geogràfics.
No hay comentarios en este titulo.