La Escuela que aprende Santos Guerra, Miguel Ángel
Tipo de material: TextoSeries Razones y propuestas educativas ; 4Detalles de publicación: Madrid Morata 2002Edición: 3a. edDescripción: 126 pISBN:- 84-7112-449-1
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Esc (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1768 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'escola és una institució que ensenya, però ha de ser també una organització que aprèn. Habitualment es parla del currículum de l'escola, és a dir, del que els alumnes han d'aprendre, de la manera en que han d'aprendre, i de com s'avalua el que s'ha après; però no es pensa en el currículum per a l'escola, es a dir: què és el que l'escola ha d'aprendre i per què, com ho podrà fer, quins obstacles existeixen per a que aquest aprenentatge sigui real i com es comprovarà. L'autor fa una reflexió sobre el caràcter dinàmic de la institució, el seu compromís social i la seva necessitat urgent d'adaptar-se als mous reptes i exigències. Aquest plantejament exigeix modificacions a les concepcions sobre la natura i funcions de la institució escolar, en la manera de seleccionar i formar als professionals que treballen en ella i en la manera d'organitzar la pràctica escolar.
No hay comentarios en este titulo.