Imagen de Google Jackets

La Escuela global la educación y la comunicación a lo largo de la historia de la Unesco Monclús Estella, Antonio ; Sabán, Carmen

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Sección de obras de pedagogíaDetalles de publicación: Madrid@@París Fondo de Cultura Económica@@Unesco 1997Descripción: 374 pISBN:
  • 84-375-0429-5; 92-3-303366-X
Tema(s): Resumen: L'escola com a símbol tradicional de l'educació ha anat adquirint un valor semàntic nou: el concepte d'educació amplia a l'actualitat els seus horitzons i es situa dins i fora de l'aula, en les metodologies educatives formals i no formals. Per la influència dels mitjans de comunicació, l'escola es globalitza. La lluita contra l'analfabetisme, l'educació per a la pau, la democratització de l'educació, l'educació permanent, la lliure circulació de la informació, són alguns dels objectius i polítiques desenvolupades i que s'analitzen en el llibre.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

L'escola com a símbol tradicional de l'educació ha anat adquirint un valor semàntic nou: el concepte d'educació amplia a l'actualitat els seus horitzons i es situa dins i fora de l'aula, en les metodologies educatives formals i no formals. Per la influència dels mitjans de comunicació, l'escola es globalitza. La lluita contra l'analfabetisme, l'educació per a la pau, la democratització de l'educació, l'educació permanent, la lliure circulació de la informació, són alguns dels objectius i polítiques desenvolupades i que s'analitzen en el llibre.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha