La Escuela global la educación y la comunicación a lo largo de la historia de la Unesco Monclús Estella, Antonio ; Sabán, Carmen
Tipo de material: TextoSeries Sección de obras de pedagogíaDetalles de publicación: Madrid@@París Fondo de Cultura Económica@@Unesco 1997Descripción: 374 pISBN:- 84-375-0429-5; 92-3-303366-X
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Esc (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1754 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'escola com a símbol tradicional de l'educació ha anat adquirint un valor semàntic nou: el concepte d'educació amplia a l'actualitat els seus horitzons i es situa dins i fora de l'aula, en les metodologies educatives formals i no formals. Per la influència dels mitjans de comunicació, l'escola es globalitza. La lluita contra l'analfabetisme, l'educació per a la pau, la democratització de l'educació, l'educació permanent, la lliure circulació de la informació, són alguns dels objectius i polítiques desenvolupades i que s'analitzen en el llibre.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.