La Escuela, el estado y el mercado delegación de poderes y elección en educación Whitty, G.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Morata 1999Descripción: 215 pTema(s): Resumen: Quin és l'origen i la importància de les polítiques educatives que estan de moda en moltes parts del món i que proposen la delegació de poders, l'elecció de centres i, en general, la desregulació del sistema educatiu? Aquest llibre examina les reformes educatives més recents d'Anglaterra i Gal·les, els Estats Units, Austràlia, Nova Zelanda i Suècia. També ens informa de les tendències que s'estan imposant en el món i ens preveu sobre determinats discursos i polítiques neoliberals que posen en qüestió i debiliten la funció dels centres escolars en les societats democràtiques. Es descobreix com, al mateix temps que les administracions educatives semblen delegar els poders als col·legis i a les famílies, els governs augmenten, en realitat la seva capacitat de dirigir a distància el problema.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Esc (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1750 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Quin és l'origen i la importància de les polítiques educatives que estan de moda en moltes parts del món i que proposen la delegació de poders, l'elecció de centres i, en general, la desregulació del sistema educatiu? Aquest llibre examina les reformes educatives més recents d'Anglaterra i Gal·les, els Estats Units, Austràlia, Nova Zelanda i Suècia. També ens informa de les tendències que s'estan imposant en el món i ens preveu sobre determinats discursos i polítiques neoliberals que posen en qüestió i debiliten la funció dels centres escolars en les societats democràtiques. Es descobreix com, al mateix temps que les administracions educatives semblen delegar els poders als col·legis i a les famílies, els governs augmenten, en realitat la seva capacitat de dirigir a distància el problema.
No hay comentarios en este titulo.