L'Escola i les seves alternatives de poder estudi crític sobre l'autogestió educativa Fontán Jubero, Pere
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona CEAC 1978Descripción: 191 pTema(s): Resumen: L'escola és i serà motiu de discussió. Té massa importància perquè puguem evadir-nos del dret i deure d'analitzar-la. Cal no oblidar que la polèmica escolar és una polèmica social, ja que l'escola es dona en un context que la condiciona i la justifica. L'autor, professor forjat amb coneixements teòrics i amb la pràctica diària, presenta de manera clara i objectiva, les implicacions que per a l'educació escolar tenen les diverses maneres d'exercir l'autoritat: des del més tancat autoritarisme al més pur 'laisser-faire', però centrant l'atenció preferent en les implicacions de l'autogestió escolar.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Esc (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1722 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'escola és i serà motiu de discussió. Té massa importància perquè puguem evadir-nos del dret i deure d'analitzar-la. Cal no oblidar que la polèmica escolar és una polèmica social, ja que l'escola es dona en un context que la condiciona i la justifica. L'autor, professor forjat amb coneixements teòrics i amb la pràctica diària, presenta de manera clara i objectiva, les implicacions que per a l'educació escolar tenen les diverses maneres d'exercir l'autoritat: des del més tancat autoritarisme al més pur 'laisser-faire', però centrant l'atenció preferent en les implicacions de l'autogestió escolar.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.