Los Equipos de orientación educativa y psicopedagógica el asesoramiento a centros escolares Nieto Cano, José Miguel ; Botías Pelegrín, Francisco
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Ariel 2000Descripción: 266 pTema(s): Resumen: El recolzament als centres escolars ha experimentat canvis de diversa índole en les dues últimes dècades. Bona part d'ells obeeixen a factors polítics i econòmics que regeixen el sistema educatiu. Però, també, és objecte de reorientacions atentes a la necessitat de identificar i elaborar models que facin d'aquesta activitat alguna cosa significativa i rellevant per a tots els seus potencials destinataris (professorat, alumne, famílies). En un moment com l'actual, on el traspàs de transferències educatives està afectant directament a tot l'estat espanyol, la present obra es planteja com un document rellevant a l'hora de prendre decisions sobre la nova ordenació d'aquests serveis, precisament en la recerca d'una nova configuració i justificació de textos de models d'assessorament extern als centes. Amb la intenció de dotar de continuïtat els processos assessors, es fa eco de les experiències passades.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Equ (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1703 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El recolzament als centres escolars ha experimentat canvis de diversa índole en les dues últimes dècades. Bona part d'ells obeeixen a factors polítics i econòmics que regeixen el sistema educatiu. Però, també, és objecte de reorientacions atentes a la necessitat de identificar i elaborar models que facin d'aquesta activitat alguna cosa significativa i rellevant per a tots els seus potencials destinataris (professorat, alumne, famílies). En un moment com l'actual, on el traspàs de transferències educatives està afectant directament a tot l'estat espanyol, la present obra es planteja com un document rellevant a l'hora de prendre decisions sobre la nova ordenació d'aquests serveis, precisament en la recerca d'una nova configuració i justificació de textos de models d'assessorament extern als centes. Amb la intenció de dotar de continuïtat els processos assessors, es fa eco de les experiències passades.
No hay comentarios en este titulo.