Educational equity and accountability paradigms, policies, and politics Skrla, Linda (ed.) ; Scheurich, James Joseph (ed.)
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: London@@New York RoutledgeFalmer 2004Descripción: 291 pISBN:- 0-415-94505-4
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150612 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'obra s'endinsa en un debat sobre el significat de l'equitat i de la responsabilitat fent referència sempre a l'educació. Un gran nombre d'experts dialoguen, posen exemples i arriben a conclusions sobre els efectes d'una política educativa determinada en relació als factors anteriorment detallats. Els exemples sempre fan referència a països anglosaxons. (Autor/OL)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.