Educación y poder Apple, Michael W.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Paidós 1997Descripción: 209 pTema(s): Resumen: Quina és la relació entre l'educació i la societat de l'abundància? Qui planifica, en últim terme, com s'organitzen la majoria de les línies en les escoles, els plans d'estudi i l'ensenyament pràctic? Aquestes són preguntes fàcils de plantejar, però difícils de respondre. Aquesta obra és un pas més en l'intent de prendre en consideració les preguntes i respostes possibles. És la continuació del llibre, 'Ideologia i currículum', del mateix autor i s'endinsa en les estructures i relacions entre educació, economia, govern i cultura que ens controlen i aconsegueixen en conseqüència una activitat democràtica.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150605 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Quina és la relació entre l'educació i la societat de l'abundància? Qui planifica, en últim terme, com s'organitzen la majoria de les línies en les escoles, els plans d'estudi i l'ensenyament pràctic? Aquestes són preguntes fàcils de plantejar, però difícils de respondre. Aquesta obra és un pas més en l'intent de prendre en consideració les preguntes i respostes possibles. És la continuació del llibre, 'Ideologia i currículum', del mateix autor i s'endinsa en les estructures i relacions entre educació, economia, govern i cultura que ens controlen i aconsegueixen en conseqüència una activitat democràtica.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.