Educación para la ciudadanía un enfoque basado en el desarrollo de competencias transversales Marco Stiefel, Berta (coord.)
Tipo de material: TextoSeries Apuntes I.E.P.S ; 67Detalles de publicación: Madrid Narcea 2002Descripción: 86 pTema(s): Resumen: Aquesta publicació és una proposta d'acció ciutadana per a l'àmbit escolar, inscrita en el marc d'una escola oberta als diferents entorns. Hi ha països en els que existeix un programa d'educació per a la ciutadania com a matèria del currículum, aquest no és el cas d'Espanya. L'aplicació de l'educació per a la ciutadania no pot donar-se de manera aïllada ja que requereix certs ambients de l'estructura escolar. En primer lloc, el sistema organitzatiu i les metodologies de l'aula, en segon terme, el conjunt 'actuacions i manera de fer del professorat i tercer i últim, els climes o ambients educatius. El text és el fruit del treball en equip. S'inclou al final del mateix, una experiència realitzada en un centre educatiu que, des de la seva realitat, aposta per a la construcció d'una ciutadania europea, oberta i universal.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1412 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquesta publicació és una proposta d'acció ciutadana per a l'àmbit escolar, inscrita en el marc d'una escola oberta als diferents entorns. Hi ha països en els que existeix un programa d'educació per a la ciutadania com a matèria del currículum, aquest no és el cas d'Espanya. L'aplicació de l'educació per a la ciutadania no pot donar-se de manera aïllada ja que requereix certs ambients de l'estructura escolar. En primer lloc, el sistema organitzatiu i les metodologies de l'aula, en segon terme, el conjunt 'actuacions i manera de fer del professorat i tercer i últim, els climes o ambients educatius. El text és el fruit del treball en equip. S'inclou al final del mateix, una experiència realitzada en un centre educatiu que, des de la seva realitat, aposta per a la construcció d'una ciutadania europea, oberta i universal.
No hay comentarios en este titulo.