Educación emocional y lenguaje en la escuela Gómez Bruguera, Josepa
Tipo de material: TextoSeries Rosa Sensat ; 3Detalles de publicación: Barcelona Octaedro ; Rosa Sensat 2003Descripción: 185 pISBN:- 84-8063-603-3
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1348 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
S'hi estudien la intel·ligència emocional i les competències lingüístiques, la proposta de currículum per a l'adquisició de competències lingüístiques i emocionals, la conversa i el diàleg. En aquesta obra es considera el nen com una persona, que pensa i que té sentiments, que actua i que se sent part del món des del moment que neix, que busca explicacions i construeix teories, que descobreix els altres i els necessita per conèixer, per estimar i per estimar-se. Per últim, s'analitzen les produccions dels nens: converses, temes d'estudi proposats, textos guiats i textos lliures. Aquest llibre va obtenir la menció especial del Premi Rosa Sensat de Pedagogia 2000. (Autor/MG)
No hay comentarios en este titulo.