Educación emocional y bienestar Bisquerra Alzina, Rafael
Tipo de material: TextoSeries Educación emocionalDetalles de publicación: València Cisspraxis 2000Descripción: 289 pTema(s): Resumen: L'educació tradicionalment s'ha centrat en el desenvolupament cognitiu, amb un oblit generalitzat de la dimensió emocional. Malgrat tot, s'accepta que l'educació ha d'orientar-se al ple desenvolupament de la personalitat de l'alumnat. Això implica que el desenvolupament cognitiu ha de contemplar-se amb el desenvolupament emocional. La resposta a aquesta necessitat és l'educació emocional, que té com a objectiu, entre d'altres, un millor coneixement dels fenòmens emocionals. L'educació emocional té com a darrera finalitat el benestar personal i social. Per això pren com a marc de referència el desenvolupament de la personalitat integral del l'individu. Al llarg d'aquesta obra s'intenta desglossar tot això de forma sistemàtica, si bé en molts aspectes el que s'exposa és de forma provisional i temptativa. La falta de tradició i la novetat del tema no permet fer afirmacions concloents.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 32 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1347 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
L'educació tradicionalment s'ha centrat en el desenvolupament cognitiu, amb un oblit generalitzat de la dimensió emocional. Malgrat tot, s'accepta que l'educació ha d'orientar-se al ple desenvolupament de la personalitat de l'alumnat. Això implica que el desenvolupament cognitiu ha de contemplar-se amb el desenvolupament emocional. La resposta a aquesta necessitat és l'educació emocional, que té com a objectiu, entre d'altres, un millor coneixement dels fenòmens emocionals. L'educació emocional té com a darrera finalitat el benestar personal i social. Per això pren com a marc de referència el desenvolupament de la personalitat integral del l'individu. Al llarg d'aquesta obra s'intenta desglossar tot això de forma sistemàtica, si bé en molts aspectes el que s'exposa és de forma provisional i temptativa. La falta de tradició i la novetat del tema no permet fer afirmacions concloents.
No hay comentarios en este titulo.