La Educación de personas adultas reto de nuestro tiempo
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Dykinson 2002Descripción: 315 pTema(s): Resumen: En l'actual societat del coneixement, l'educació de persones adultes està adquirint una especial rellevància, fruit de l'exigència actual de considerar l'aprenentatge com un procés continuat que dura tota la vida, a fi de poder afrontar amb èxit les permanents transformacions pròpies del nostre temps. L'estructura de l'educació permanent gira al voltant de tres qüestions essencials. En primer lloc s'analitzen els principals elements que configuren aquest camp formatiu ; la segona qüestió que es planteja es centra en com ensenyar a aprendre als adults ; i, finalment s'estudia la metodologia més encertada i la formació de l'educador.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Edu (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1334 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
En l'actual societat del coneixement, l'educació de persones adultes està adquirint una especial rellevància, fruit de l'exigència actual de considerar l'aprenentatge com un procés continuat que dura tota la vida, a fi de poder afrontar amb èxit les permanents transformacions pròpies del nostre temps. L'estructura de l'educació permanent gira al voltant de tres qüestions essencials. En primer lloc s'analitzen els principals elements que configuren aquest camp formatiu ; la segona qüestió que es planteja es centra en com ensenyar a aprendre als adults ; i, finalment s'estudia la metodologia més encertada i la formació de l'educador.
No hay comentarios en este titulo.