Diversitats en desigualtat una aproximació als alumnes sense èxit escolar Martínez Celorrio, Xavier
Tipo de material: TextoSeries Polítiques ; 15Detalles de publicación: Barcelona Fundació Jaume Bofill 1996Descripción: 223 pTema(s): Resumen: L'informe s'emmarca en el projecte Èxit i Fracàs escolar a Catalunya finançat per la Fundació Jaume Bofill i realitzat entre 1992 i 1993 per un equip pluridisciplinari de la Fundació CIREM: Oriol Homs (sociòleg), Joaquim Casal (sociòleg i professor de la UAB), Jaume Funes (psicòleg i professor de la URL), Jaume Trilla (pedagog i professor de la UB), Xavier M. Celorrio (antropòleg i professor de la UB) i Neus Roca (psicòloga i professora de la UB). Es tracta d'una aproximació a la comprensió del fracàs escolar en tant és una experiència escolar i una vivència personal d'una mostra significativa d'alumnes. A més d'aportar elements de contrast amb els perfils de l'enquesta, proporciona elements d'anàlisi que enriqueixen la capacitat d'observació i comprensió d'un objecte d'estudi tan problemàtic com sensible i que genera més dilemes que veritats.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Div (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1195 |
L'informe s'emmarca en el projecte Èxit i Fracàs escolar a Catalunya finançat per la Fundació Jaume Bofill i realitzat entre 1992 i 1993 per un equip pluridisciplinari de la Fundació CIREM: Oriol Homs (sociòleg), Joaquim Casal (sociòleg i professor de la UAB), Jaume Funes (psicòleg i professor de la URL), Jaume Trilla (pedagog i professor de la UB), Xavier M. Celorrio (antropòleg i professor de la UB) i Neus Roca (psicòloga i professora de la UB). Es tracta d'una aproximació a la comprensió del fracàs escolar en tant és una experiència escolar i una vivència personal d'una mostra significativa d'alumnes. A més d'aportar elements de contrast amb els perfils de l'enquesta, proporciona elements d'anàlisi que enriqueixen la capacitat d'observació i comprensió d'un objecte d'estudi tan problemàtic com sensible i que genera més dilemes que veritats.
No hay comentarios en este titulo.