Diversidad y educación la escuela inclusiva y el fortalecimiento como estrategia de cambio Lobato Quesada, Xilda
Tipo de material: TextoSeries Paidós educador ; 164Detalles de publicación: México [etc] Paidós 2001Descripción: 71 pTema(s): Resumen: El model educatiu que empeny a la competència individual en comptes de fomentar la cooperació, s'està quedant enrrera. Però cada dia més escoles reconeixen el valor de la diversitat que es presenta a les aules i busquen desenvolupar el potencial de cada alumne en particular, amb l'objectiu de promoure un més ampli sentit de comunitat i companyerisme. L'autora descriu i defèn el moviment de l'educació inclusiva, el qual proposa una escola per a tots, que obri les portes a estudiants no només de races, religions i condicions socioeconòmiques diferents sinó també amb capacitats físiques i intel·lectuals diverses. És una escola contrària al sistema d'educació dual, predominant encara, que separa els alumnes en 'bons', 'regulars' i 'especials'.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Div (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1189 |
El model educatiu que empeny a la competència individual en comptes de fomentar la cooperació, s'està quedant enrrera. Però cada dia més escoles reconeixen el valor de la diversitat que es presenta a les aules i busquen desenvolupar el potencial de cada alumne en particular, amb l'objectiu de promoure un més ampli sentit de comunitat i companyerisme. L'autora descriu i defèn el moviment de l'educació inclusiva, el qual proposa una escola per a tots, que obri les portes a estudiants no només de races, religions i condicions socioeconòmiques diferents sinó també amb capacitats físiques i intel·lectuals diverses. És una escola contrària al sistema d'educació dual, predominant encara, que separa els alumnes en 'bons', 'regulars' i 'especials'.
No hay comentarios en este titulo.