Diseño y evaluación de programas de educación emocional Bisquerra Alzina, Rafael
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: València Cisspraxis 2001Descripción: 231 pTema(s): Resumen: Aquest llibre tracta el tema de l'educació emocional des dels principis de la prevenció, desenvolupament i intervenció social i implica a diferents agents educatius i de la comunitat: la intervenció per programes. El diseny i l'avaluació de programes estan adaptats tant a diferents etapes del desenvolupament de la persona com als diferents nivells de formació, la qual cosa permet medir aspectes de l'educació emocional. S'exposen en aquest llibre els diferents programes d'orientació per al desenvolupament de la carrera, per els processos d'ensenyament-aprenentatge, per l'atenció a la diversitat i per la prevenció i el desenvolupament. També es parla de la fonamentació de la intervenció per programes i de la necessitat de l'educació emocional i dels instruments per la seva avaluació. Per últim, exposa el 'Cuestionario de Educación Emocional' (CEE).Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Dis (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1170 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest llibre tracta el tema de l'educació emocional des dels principis de la prevenció, desenvolupament i intervenció social i implica a diferents agents educatius i de la comunitat: la intervenció per programes. El diseny i l'avaluació de programes estan adaptats tant a diferents etapes del desenvolupament de la persona com als diferents nivells de formació, la qual cosa permet medir aspectes de l'educació emocional. S'exposen en aquest llibre els diferents programes d'orientació per al desenvolupament de la carrera, per els processos d'ensenyament-aprenentatge, per l'atenció a la diversitat i per la prevenció i el desenvolupament. També es parla de la fonamentació de la intervenció per programes i de la necessitat de l'educació emocional i dels instruments per la seva avaluació. Per últim, exposa el 'Cuestionario de Educación Emocional' (CEE).
No hay comentarios en este titulo.