Diseño curricular base educación infantil
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Ministerio de Educación y Ciencias 1989Descripción: 223 pTema(s): Resumen: A l'actualitat l'oferta i les oportunitats educatives es compendien en la noció de currículum que avarca tot allò que el medi escolar ofereix a l'alumne com possibilitat d'aprendre: no sols conceptes sinó també principis, procediments i actituds; i els mitjans a través dels quals l'escola proporciona aquestes oportunitats, com aquells pels que avalua els processos mateixos d'ensenyament i aprenentatge. El disseny currículum base expressa intencions educatives. Aquestes intencions es troben detalladament formulades al llarg del present document. S'ha de destacar algunes línies que travessa les distintes etapes i àrees i que reflecteix les grans finalitats a les que el currículum ha de servir: l'educació social i moral dels alumnes, una educació no discriminatòria i, l'obertura de l'escola a l'entorn i a les realitats socials que li envolten.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Dis (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1161 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
A l'actualitat l'oferta i les oportunitats educatives es compendien en la noció de currículum que avarca tot allò que el medi escolar ofereix a l'alumne com possibilitat d'aprendre: no sols conceptes sinó també principis, procediments i actituds; i els mitjans a través dels quals l'escola proporciona aquestes oportunitats, com aquells pels que avalua els processos mateixos d'ensenyament i aprenentatge. El disseny currículum base expressa intencions educatives. Aquestes intencions es troben detalladament formulades al llarg del present document. S'ha de destacar algunes línies que travessa les distintes etapes i àrees i que reflecteix les grans finalitats a les que el currículum ha de servir: l'educació social i moral dels alumnes, una educació no discriminatòria i, l'obertura de l'escola a l'entorn i a les realitats socials que li envolten.
No hay comentarios en este titulo.