Dinámicas colaborativas en el trabajo del profesorado el paso del yo al nosotros Antúnez, Serafí
Tipo de material: TextoSeries Claves para la innovación educativa ; 11Detalles de publicación: Barcelona ; Caracas Graó@@Laboratorio educativo 2002Descripción: 130 pISBN:- 84-7827-263-1
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Din (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1128 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Hi ha diferents hipòtesi que intenten explicar cóm serà l'escola del futur i totes elles coincideixen en el mateix: la necessitat de l'existència de l'equip i el treball cooperatiu dels docents. S'analitza la presa de decisions i el treball en equip, les reflexions al voltant de la necessitat de l'existència d'equips educatius en els instituts d'educació secundària, els projectes de centre en la Comunitat Valenciana, la innovació educativa, la participació del personal docent i la seva dinamització i interaccions verbals. S'ofereixen diferents experiències.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.