Diccionario europeo de la educación García Garrido, José Luis
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Dykinson 1996Descripción: 639 pTema(s): Resumen: Aquesta obra vol respondre al repte creixent que planteja la complexitat del teixit escolar europeu, que d'una manera o d'una altra s'ocupa del tema central de l'educació. Obtenir informació ràpida, clara i suficient sobre els diferents components d'aquest teixit variable no és quelcom que interessi només uns quants especialistes en qüestions internacionals, sinó un conujunt cada cop més ampli de professionals. Un determinat concepte important, fins i tot central, en un país de la Unió Europea no és gairebé utilitzat en un altre, o bé s'utilitza amb una càrrega conceptual diferent. En conseqüència, les veus que s'inclouen en aquests termes són accepcions properes o vocables que al·ludeixen al mateix contingut; sovint es tracta de vocables referents només a alguns sistemes escolars de la Unió, no a tots.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Dic (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1094 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquesta obra vol respondre al repte creixent que planteja la complexitat del teixit escolar europeu, que d'una manera o d'una altra s'ocupa del tema central de l'educació. Obtenir informació ràpida, clara i suficient sobre els diferents components d'aquest teixit variable no és quelcom que interessi només uns quants especialistes en qüestions internacionals, sinó un conujunt cada cop més ampli de professionals. Un determinat concepte important, fins i tot central, en un país de la Unió Europea no és gairebé utilitzat en un altre, o bé s'utilitza amb una càrrega conceptual diferent. En conseqüència, les veus que s'inclouen en aquests termes són accepcions properes o vocables que al·ludeixen al mateix contingut; sovint es tracta de vocables referents només a alguns sistemes escolars de la Unió, no a tots.
No hay comentarios en este titulo.