El Diari escolar Freinet, Célestin
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Laia 1974Descripción: 154 pTema(s): Resumen: El diari escolar és un dels elements d'una pedagogia oberta al món i a la vida, dóna un sentit nou a la cultura. En aquest llibre trobem la resposta a preguntes com: què és un diari escolar, quins són els principis pedagògics, psicològics i tècnics en què es basa, quin servei fa i quines perspectives pedagògiques permet entreveure. Temes que desenvolupa: història del diari escolar, la tècnica, la seva organització tècnica i tecnològica, els tipus de diaris, llur contingut, forma i presentació, el diari escolar en diferents en diferents nivells escolars, avantatges del diari, el diari com a mitjà del coneixement de l'infant i com eina d'iniciació a la vida cívica i a la comprensió internacional.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Dia (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1080 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El diari escolar és un dels elements d'una pedagogia oberta al món i a la vida, dóna un sentit nou a la cultura. En aquest llibre trobem la resposta a preguntes com: què és un diari escolar, quins són els principis pedagògics, psicològics i tècnics en què es basa, quin servei fa i quines perspectives pedagògiques permet entreveure. Temes que desenvolupa: història del diari escolar, la tècnica, la seva organització tècnica i tecnològica, els tipus de diaris, llur contingut, forma i presentació, el diari escolar en diferents en diferents nivells escolars, avantatges del diari, el diari com a mitjà del coneixement de l'infant i com eina d'iniciació a la vida cívica i a la comprensió internacional.
No hay comentarios en este titulo.