Dialogar y transformar pedagogía crítica del siglo XXI Aubert, Adriana
Tipo de material: TextoSeries Crítica y fundamentos ; 2Detalles de publicación: Barcelona Graó 2004Descripción: 142 pISBN:- 84-7827-330-1
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Dia (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1077 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Recull teories i pràctiques que tracten de com superar la segregació educativa dels últims anys i afrontar críticament els reptes de la societat de la informació. És possible una educació igualitària enfront d'una altra basada en marginar als difícils de classe o a organitzar itineraris educatius especials per a ells. Es demostra que la pedagogia crítica del s. XXI està experimentant una pujada espectacular que es basa en noves enegies utòpiques: 'Altre món és possible', del Fòrum Social Mundial, en les teories socials i educatives: Habermas, Chomsky o Freire i en les noves pràctiques educatives transformadores: comunitats d'aprenentatge o escoles democràtiques. (Autor/AL)
No hay comentarios en este titulo.