Diagnóstico en educación teoría, modelos y procesos Sobrado Fernández, Luís M.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Biblioteca nueva 2002Descripción: 379 pTema(s): Resumen: Es plantegen una sèrie de reflexions teòriques sobre el diagnòstic en educació necessàries per al desenvolupament d'aquest àmbit científic i també de la seva projecció aplicada. El diagnòstic ha de caracteritzar-se per ser un procés sistemàtic i continu de recollida d'informació, anàlisi, valoració interpretativa i conseqüent presa de decisions, referent a una persona o grup, a una institució, projecte, etc. Es presenta l'articulació necessària entre el diagnòstic i la orientació en les seves diverses expressions i els processos i instrumentació en les seves connexions amb la realitat educativa i socioprofessional. Inclou bibliografia, esquemes i aspectes didàctics.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 05 Dia (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1075 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Es plantegen una sèrie de reflexions teòriques sobre el diagnòstic en educació necessàries per al desenvolupament d'aquest àmbit científic i també de la seva projecció aplicada. El diagnòstic ha de caracteritzar-se per ser un procés sistemàtic i continu de recollida d'informació, anàlisi, valoració interpretativa i conseqüent presa de decisions, referent a una persona o grup, a una institució, projecte, etc. Es presenta l'articulació necessària entre el diagnòstic i la orientació en les seves diverses expressions i els processos i instrumentació en les seves connexions amb la realitat educativa i socioprofessional. Inclou bibliografia, esquemes i aspectes didàctics.
No hay comentarios en este titulo.