Diagnóstico a la escuela multicultural Bartolomé Pina, Margarita (coord.)
Tipo de material: TextoSeries Cedecs psicopedagogíaDetalles de publicación: Barcelona Cedecs 1997Descripción: 393 pISBN:- 84-89171-76-9
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 10 Dia (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1073 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Analitza l'estat de la immigració a Catalunya, les condicions per a un projecte educatiu multicultural, el model d'educació multicultural, els valors de la població infantil immigrant, el nivell d'integració a les aules, el context de les famílies immigrants, l'actuació del professorat, els perfils de l'alumnat i dels mestres, les necessitats de formació del professorat i els efectes de l'acció educativa en l'alumnat immigrant. (Autor/MG)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.