Desarrollo cognitivo y educación Bruner, Jerome S.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Morata 1998Descripción: 278 pTema(s): Resumen: El present volum selecciona els treballs més representatius en la problemàtica del desenvolupament i l'educació que Bruner, un dels més grans psicòlegs del segle XX, ha anat elaborant. Les seves teories sobre el desenvolupament s'entenen millor a la llum de les seves idees sobre educació i a l'inrevés. La primera part, reflexiona sobre el treball cognitiu. La segona aborda una sèrie de textos molt diversos, des d'opinar sobre l'objectiu de l'educació, fins a prendre partit davant la problemàtica de les reformes educatives, dels programes compensatoris, etc. I la tercera és un assaig autobiogràfic on es posen de manifest la seva trajectòria, el seu perfil humà, les seves relacions amb Piaget, Chomsky, etc.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 30 Des (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M1020 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
El present volum selecciona els treballs més representatius en la problemàtica del desenvolupament i l'educació que Bruner, un dels més grans psicòlegs del segle XX, ha anat elaborant. Les seves teories sobre el desenvolupament s'entenen millor a la llum de les seves idees sobre educació i a l'inrevés. La primera part, reflexiona sobre el treball cognitiu. La segona aborda una sèrie de textos molt diversos, des d'opinar sobre l'objectiu de l'educació, fins a prendre partit davant la problemàtica de les reformes educatives, dels programes compensatoris, etc. I la tercera és un assaig autobiogràfic on es posen de manifest la seva trajectòria, el seu perfil humà, les seves relacions amb Piaget, Chomsky, etc.
No hay comentarios en este titulo.