De la educación infantil y su crítica dilemas curriculares, escolaridad temprana y discusión ideológica Sánchez Blanco, Concha
Tipo de material: TextoSeries Colaboración Pedagògica ; 9Detalles de publicación: Sevilla: M.C.E.P. 2000Descripción: 325 pISBN:- 84-89042-27-6
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 De (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M954 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
No existeix una infància universal, hi ha diferències socioeconòmiques, culturals i ideològiques que no permeten generalitzar en l'educació infantil. Les pràctiques educatives en aquesta etapa estan plenes d'intervencions, estructurades o no, que els educadors han de tenir en compte per no produir l'exclusió. Des de l'estudi dels diferents currículums fins a la reflexió sobre la globalització de l'educació en aquesta etapa, totes les aportacions fetes, fan que l'obra sigui de consulta obligatòria pels experts en la matèria. (Autor/OL)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.