El Currículo en conflicto perspectivas sociales, propuestas educativas y reforma escolar progresista Beyer, Landon E. ; Liston, Daniel P.
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Madrid Akal 1996Descripción: 279 pTema(s): Resumen: S'analitzen diversos punts de vista que es plantegen en els debats sobre els currículums de les escoles i universitats públiques, el multiculturalisme, el canon i els fins de l'educació. Continguts: El camp curricular i els seus camps essencials, el llegat històric, la nova dreta: individualisme, lliure mercat i caràcter, l'estat del benestar, les dinàmiques de domini: crítiques radicals de classe, de gènere i raça, postmodernitat, cap a un nou progressisme, proposta progressista.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 07 Cur (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M924 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
S'analitzen diversos punts de vista que es plantegen en els debats sobre els currículums de les escoles i universitats públiques, el multiculturalisme, el canon i els fins de l'educació. Continguts: El camp curricular i els seus camps essencials, el llegat històric, la nova dreta: individualisme, lliure mercat i caràcter, l'estat del benestar, les dinàmiques de domini: crítiques radicals de classe, de gènere i raça, postmodernitat, cap a un nou progressisme, proposta progressista.
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.