Imagen de Google Jackets

Cultura, política y práctica educativa Giroux, Henry A.

Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Biblioteca de aula ; 158Detalles de publicación: Barcelona Graó 2001Descripción: 141 pISBN:
  • 87-7827-252-6
Tema(s): Resumen: Reflexió sobre els poders que imposen una subordinació de l'educació i la cultura a les dinàmiques de mercat. Les crítiques a allò que està permès pensar, des del comercialisme de Walt Disney a les limitacions conservadores del multiculturalisme, obren espai per a les dinàmiques de resistència i transformació. El replantejament de la política cultural genera nous debats i noves alternatives que permeten desbordar les iniciatives neoliberals des d'una revalorització de la proposta de Paulo Freire: una comprensió crítica del valor dels sentiments, les emocions i el desig com a part del procés d'aprenentatge. (Autor)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Reflexió sobre els poders que imposen una subordinació de l'educació i la cultura a les dinàmiques de mercat. Les crítiques a allò que està permès pensar, des del comercialisme de Walt Disney a les limitacions conservadores del multiculturalisme, obren espai per a les dinàmiques de resistència i transformació. El replantejament de la política cultural genera nous debats i noves alternatives que permeten desbordar les iniciatives neoliberals des d'una revalorització de la proposta de Paulo Freire: una comprensió crítica del valor dels sentiments, les emocions i el desig com a part del procés d'aprenentatge. (Autor)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha