Imagen de Google Jackets

La Cultura escolar de Europa tendencias históricas emergentes Ruiz Berrio, Julio

Por: Tipo de material: TextoTextoDetalles de publicación: Madrid Biblioteca nueva 2000Descripción: 331 pTema(s): Resumen: El concepte de cultura escolar, com un conjunt de normes que defineixen els sabers a ensenyar, els comportaments a inculcar i les pràctiques que permeten la transmissió de sabers, ha quedat bastant elaborat en la dècada dels 90. Actualment no és qüestió, com en les dues dècades anteriors, d'una història social de la cultura, sinó d'una història cultural de lo social, en aquest cas de l'escola com a institució social, generadora de cultura. Sobre ella tracta aquest llibre, i sobre la utilització del mètode comparatiu per obtenir una visió europea. Així, passa revista als seus diversos elements: temps i espais escolars, disciplines, manuals, llibres de lectura, autobiografies, memòries, pensament pedagògic, etc., en una nova concepció que pot ser anomenada de postmodernitat o possiblement d'alta modernitat.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 40 Cul (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M906

El concepte de cultura escolar, com un conjunt de normes que defineixen els sabers a ensenyar, els comportaments a inculcar i les pràctiques que permeten la transmissió de sabers, ha quedat bastant elaborat en la dècada dels 90. Actualment no és qüestió, com en les dues dècades anteriors, d'una història social de la cultura, sinó d'una història cultural de lo social, en aquest cas de l'escola com a institució social, generadora de cultura. Sobre ella tracta aquest llibre, i sobre la utilització del mètode comparatiu per obtenir una visió europea. Així, passa revista als seus diversos elements: temps i espais escolars, disciplines, manuals, llibres de lectura, autobiografies, memòries, pensament pedagògic, etc., en una nova concepció que pot ser anomenada de postmodernitat o possiblement d'alta modernitat.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha