Criteris psicopedagògics per a l'atenció a la diversitat
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament 1999Descripción: 92 pTema(s): Resumen: Aquest material pretén oferir alguns criteris per a l'adaptació del currículum des de la perspectiva de la resposta educativa a la diversitat del conjunt d'alumnes. Són el resultat d'un encàrrec dels Servei de Gestió de Programes Educatius per elaborar un material adreçat als membres dels EAPS, i en concret per al nivell de l'ESO. Pel que fa al terme 'criteris', vol remarcar el caràcter al mateix temps prou obert, però també prou concret i orientador, que intenten tenir les propostes que es presenten. El caràcter prou concret i orientador és també imprescindible per a un material que hom pretén autènticament útil i instrumental per als professionals de l'assessorament pedagògic.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 06 Cri (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M883 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest material pretén oferir alguns criteris per a l'adaptació del currículum des de la perspectiva de la resposta educativa a la diversitat del conjunt d'alumnes. Són el resultat d'un encàrrec dels Servei de Gestió de Programes Educatius per elaborar un material adreçat als membres dels EAPS, i en concret per al nivell de l'ESO. Pel que fa al terme 'criteris', vol remarcar el caràcter al mateix temps prou obert, però també prou concret i orientador, que intenten tenir les propostes que es presenten. El caràcter prou concret i orientador és també imprescindible per a un material que hom pretén autènticament útil i instrumental per als professionals de l'assessorament pedagògic.
No hay comentarios en este titulo.