Creatividad como transversalidad al proceso de educación musical Díaz, Maravillas ; Frega, Ana Lucía
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Vitoria-Gasteiz Amarú 1998Descripción: 79 pTema(s): Resumen: Quan s'aborda la creativitat, sorgeix la dificultat d'una definició funcional, sobretot en el camp de l'educació general. La confusió apareix quan es vol reduir l'acció creativa a l'assoliment d'una obra genial i original. Si aquesta noció és raonablement encertada quan es parla de la producció artística en el nivell de l'obra d'art, no és adequada quan s'enfoca com un procés transversal d'educació artística i general de la població de tot un país. Una actitud de respecte envers l'ésser humà i les seves possibilitats reals com a persona, hauria d'estimular totes les institucions educatives, que en aquests moments s'aboquen amb interès en una reforma que vol que els alumnes aprenguin a aprendre, hauria de dedicar també prou esforços per acostar una proposta de creativitat com una matèria transversal al procés d'educació artística en mestres i alumnes.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Cre (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150579 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Quan s'aborda la creativitat, sorgeix la dificultat d'una definició funcional, sobretot en el camp de l'educació general. La confusió apareix quan es vol reduir l'acció creativa a l'assoliment d'una obra genial i original. Si aquesta noció és raonablement encertada quan es parla de la producció artística en el nivell de l'obra d'art, no és adequada quan s'enfoca com un procés transversal d'educació artística i general de la població de tot un país. Una actitud de respecte envers l'ésser humà i les seves possibilitats reals com a persona, hauria d'estimular totes les institucions educatives, que en aquests moments s'aboquen amb interès en una reforma que vol que els alumnes aprenguin a aprendre, hauria de dedicar també prou esforços per acostar una proposta de creativitat com una matèria transversal al procés d'educació artística en mestres i alumnes.
No hay comentarios en este titulo.