Creatividad / improvisación
Tipo de material: TextoSeries Eufonía. Didáctica de la música ; 8Detalles de publicación: Barcelona Graó 1997Descripción: 127 pISSN:- 1135-6308
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Cre (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M865 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
La creativitat continua sent un àrea prioritària en els processos formatius, malgrat que no sempre se li hagi atribuït la importància que realment posseeix. El monogràfic arrenca amb l'anàlisi actual sobre la creativitat des d'una perspectiva psicològica, amb suggeriments per desenvolupar aquesta capacitat a l'aula de música mitjançant la pràctica de la improvisació. A continuació s'aporten reflexions sobre la creació i improvisació com a formes complementàries d'establir relacions entre so, ordre i número. Es planteja la creativitat com el desenvolupament de les capacitats crítiques i expressives. (Autor/MB)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.