El Constructivismo en el aula Coll Salvador, Cèsar
Tipo de material: TextoSeries Biblioteca de aula ; 2Detalles de publicación: Barcelona Graó 1993Descripción: 183 pISBN:- 84-7827-089-2
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Con (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M20150576 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Es proposa configurar una intervenció pedagògica que promogui l'aprenentatge significatiu de l'alumne i que ho faci des d'una perspectiva intencional i reflexiva que requereixi comprendre el que significa ensenyar i aprendre. Es parteix de la convicció que la concepció constructiva ofereix una explicació que integra i que potencia els processos d'ensenyament i aprenentatge i aporta criteris per analitzar, planificar, implantar i avaluar.(Autor)
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.