Imagen de Google Jackets

La Conquesta de l'autonomia Falk, Judit (ed.)

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Temes d'infància ; 49Detalles de publicación: Barcelona Associació de Mestres Rosa Sensat 2004Descripción: 65 pISBN:
  • 84-95988-41-0
Tema(s): Resumen: La conquesta de l'autonomia personal apropa, amb el rigor que caracteritza la teoria i la pràctica de Lóczy, a dues grans qüestions de l'educació: l'acció de l'infant, l'element bàsic per al seu desenvolupament, i l'acció de la persona que en té cura. L'educador facilita i crea les condicions perquè cada infant experimenti totes les seves potencialitats. És una acció coordinada entre l'infant i el seu mestre, en la qual no és possible dissociar moviment, emoció, cognició, intel·ligència, coneixement, etc. És evident que no hi ha dicotomia entre tenir cura i educar, en tota acció de cura hi ha una acció educativa i a l'inrevés, especialment en aquestes edats. Els autors aprofundeixen en la idea del respecte als infants, en tot moment, en tota l'activitat diària, com a persones que tenen dret a conquerir la seva autonomia. (Autor/AL)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 30 Con (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M20150574

La conquesta de l'autonomia personal apropa, amb el rigor que caracteritza la teoria i la pràctica de Lóczy, a dues grans qüestions de l'educació: l'acció de l'infant, l'element bàsic per al seu desenvolupament, i l'acció de la persona que en té cura. L'educador facilita i crea les condicions perquè cada infant experimenti totes les seves potencialitats. És una acció coordinada entre l'infant i el seu mestre, en la qual no és possible dissociar moviment, emoció, cognició, intel·ligència, coneixement, etc. És evident que no hi ha dicotomia entre tenir cura i educar, en tota acció de cura hi ha una acció educativa i a l'inrevés, especialment en aquestes edats. Els autors aprofundeixen en la idea del respecte als infants, en tot moment, en tota l'activitat diària, com a persones que tenen dret a conquerir la seva autonomia. (Autor/AL)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha