Conociendo nuestras escuelas un acercamiento etnográfico a la cultura escolar Bertely Busquets, María
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Paidós 2000Descripción: 134 pTema(s): Resumen: Aquest llibre tracta sobre assumptes metodològics, la discussió epistemològica que presenta l'autora en el primer capítol explica com va documentar les seves experiències, preguntes i resolucions etnogràfiques en la resta de l'obra. En sentit estricte, malgrat que, cada capítol pot llegir-se de manera independent ja que l'articulació temàtica al llarg del text, així com el tractament d'assumptes particulars, tenen un sentit didàctic. La intenció de l'autora és recolzar els processos formatius i contestar a les preguntes que en realitzar etnografia educativa enfronten els mestres i els investigadors novells, aprenents de l'ofici i principiants en la investigació sobre l'ensenyament. L'autora està convençuda que la recerca d'obres com aquesta es justifica, en part, per la necessitat de resoldre els dubtes i el reptes que sorgeixen en la mateixa.Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 40 Con (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M778 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Aquest llibre tracta sobre assumptes metodològics, la discussió epistemològica que presenta l'autora en el primer capítol explica com va documentar les seves experiències, preguntes i resolucions etnogràfiques en la resta de l'obra. En sentit estricte, malgrat que, cada capítol pot llegir-se de manera independent ja que l'articulació temàtica al llarg del text, així com el tractament d'assumptes particulars, tenen un sentit didàctic. La intenció de l'autora és recolzar els processos formatius i contestar a les preguntes que en realitzar etnografia educativa enfronten els mestres i els investigadors novells, aprenents de l'ofici i principiants en la investigació sobre l'ensenyament. L'autora està convençuda que la recerca d'obres com aquesta es justifica, en part, per la necessitat de resoldre els dubtes i el reptes que sorgeixen en la mateixa.
No hay comentarios en este titulo.