Conflicto en las aulas argumentación y discurso docente Ortega Ruiz, Pedro ; Mínguez Vallejos, Ramón ; Saura, Pilar
Tipo de material: TextoDetalles de publicación: Barcelona Ariel 2003Descripción: 185 p. 24 cm. 1 disc òptic (CD ROM)ISBN:- 84-344-2653-60
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Monografies | Biblioteca General i de Referència | Educació | 26 Con (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | BGR-M768 |
Navegando Biblioteca General i de Referència estanterías, Colección: Educació Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
Generalment, i sempre segons els experts, els conflictes a l'escola tenen un origen social. El conflicte a les aules no és un problema escolar i per tant ha d'ésser abordat des de diferent angles i no només des de l'àmbit escolar. Si és un problema social ningú està exclòs. Per això resulta sorprenent que tots els elements de resolució als conflictes es centrin bàsicament en l'àmbit escolar. El generador més important dels conflictes és l'àmbit familiar i per tant és on s'ha d'actuar. El llibre proposa educar als individus més per a la convivència que per a la competitivitat. Es fonamenta en quatre eixos d'actuació: l'aprenentatge de normes, desenvolupament d'habilitats de comunicació, desenvolupament de l'autoestima i educació de la responsabilitat.
No hay comentarios en este titulo.