Imagen de Google Jackets

Comunidades de aprendizaje transformar la educación Elboj Saso, Carmen

Por: Tipo de material: TextoTextoSeries Biblioteca de aula. Serie diseño y desarrollo curricular ; 177Detalles de publicación: Barcelona Graó 2002Descripción: 136 pISBN:
  • 84-7827-286-0
Tema(s): Resumen: Quan la societat canvia ràpidament i treballar la diversitat en l'escola es confon amb l'acceptació del fracàs escolar i imposar currículums de poca qualitat, es fa necessari buscar alternatives eficaces que ofereixin una educació que faci possible que tots els nens i nenes assoleixin els aprenentatges requerits per no ser exclosos de la societat de la informació. L'obra presenta una alternativa que ja s'està posant en marxa en diferents centres, les comunitats d'aprenentatge, en els quals les famílies, el professorat i l'entorn social dialoguen, treballen conjuntament i transformen les escoles, des de l'horari fins l'aula, perquè tots els alumnes tinguin èxit en els seus estudis. (Autor/MB)
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)

Quan la societat canvia ràpidament i treballar la diversitat en l'escola es confon amb l'acceptació del fracàs escolar i imposar currículums de poca qualitat, es fa necessari buscar alternatives eficaces que ofereixin una educació que faci possible que tots els nens i nenes assoleixin els aprenentatges requerits per no ser exclosos de la societat de la informació. L'obra presenta una alternativa que ja s'està posant en marxa en diferents centres, les comunitats d'aprenentatge, en els quals les famílies, el professorat i l'entorn social dialoguen, treballen conjuntament i transformen les escoles, des de l'horari fins l'aula, perquè tots els alumnes tinguin èxit en els seus estudis. (Autor/MB)

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha