Imagen de Google Jackets

La Calidad en los centros docentes del siglo XXI propuestas y experiencias prácticas Gazïel, Haïm ; Warnet, Marc ; Cantón Mayo, Isabel

Por: Colaborador(es): Tipo de material: TextoTextoSeries Aula abiertaDetalles de publicación: Madrid La Muralla 2000Descripción: 239 pISBN:
  • 84-7133-699-5
Tema(s): Resumen: Les publicacions especialitzades del món occidental d'aquests últims anys indiquen un descens espectacular en el rendiment dels sistemes eduactius - resultats escolars baixos, abandó precoç dels estudis, absentisme escolar -, el que es tradueix en una pèrdua de recursos humans i materials. Com diu Pérez Juste, la demanda de qualitat representa un indici d'un grau més o menys elevat de disconformitat amb les actuals prestacions dels sistemes educatius. Aquest llibre es fonamenta en l'anàlisi d'intervencions que pretenen millorar els rendiments dels centres educatius amb ajut dels conceptes, estratègies i metodologies de qualitat. És també el compendi de molts anys d'investigacions teòriques en el camp de la gestió de l'educació i del 'management' de la qualitat total. Fa referència a teories, mètodes i experiències internacionals recents i destacades en el camp de l'educació.
Etiquetas de esta biblioteca: No hay etiquetas de esta biblioteca para este título. Ingresar para agregar etiquetas.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Colección Signatura Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Monografies Monografies Biblioteca General i de Referència Educació 05 Cal (Navegar estantería(Abre debajo)) Disponible BGR-M494

Les publicacions especialitzades del món occidental d'aquests últims anys indiquen un descens espectacular en el rendiment dels sistemes eduactius - resultats escolars baixos, abandó precoç dels estudis, absentisme escolar -, el que es tradueix en una pèrdua de recursos humans i materials. Com diu Pérez Juste, la demanda de qualitat representa un indici d'un grau més o menys elevat de disconformitat amb les actuals prestacions dels sistemes educatius. Aquest llibre es fonamenta en l'anàlisi d'intervencions que pretenen millorar els rendiments dels centres educatius amb ajut dels conceptes, estratègies i metodologies de qualitat. És també el compendi de molts anys d'investigacions teòriques en el camp de la gestió de l'educació i del 'management' de la qualitat total. Fa referència a teories, mètodes i experiències internacionals recents i destacades en el camp de l'educació.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha